HuisartsenHulp @ Sendi

Maak kennis met Sendi, het platform voor het delen en opvragen van informatie. Met Sendi beschikt u over een effectief communicatiemiddel voor iedereen, terwijl u de regie in eigen handen houdt. HuisartsenHulp heeft een succesvolle samenwerking gehad met Sendi en we vertellen u graag meer over dit onmisbare systeem!

Ik word soms een beetje telefoonmoe”.

De mensen blijven maar bellen …

Niet onlogisch, men wil persoonlijk contact en daar zijn wij helemaal voor.

Maar als je een uitslag door wilt geven of een afspraak op het spreekuur, als voorbeeld, dan is terugbellen leuk voor de patiënt (mocht die er op zitten wachten), maar niet echt efficiënt. Via Sendi stuurt u dit soort berichten met meér informatie dan u over de telefoon , in korte tijd kwijt kunt, met een SMS. De patiënt kan het op het gemak allemaal nalezen ( op een voor hem/haar geschikt moment) en u checkt later of uw SMS is gelezen.

Uit de praktijk en de ervaringen van klanten blijkt dat men Sendi gebruiksvriendelijk (ook voor digibeten, zonder gebruik van DigiD of inloggen) erg handig vindt om te communiceren met de patiëntenpopulatie. Eigenlijk kan iedereen er gemakkelijk mee overweg.

En met de automatische vertaalfunctie wordt uw bericht automatisch goed te begrijpen voor mensen met een taalbarrière.

Als we kijken naar een voorbeeld van het gebruik (uit onze statistieken) van 1-5 tot vandaag heeft een praktijk 187 smsjes verstuurd, waarvan 48 fotoverzoeken en 139 andere berichten met communicatie naar de patiënt.

Dit maakt het werk voor de doktersassistente een stuk leuker: we noemen het niet voor niets een cadeautje voor de doktersassistenten.

Wilt u meer informatie over Sendi? Bekijk nu snel de website.